29 januari 2016

Oktober, november och december 2015


Oktober 2015. Vi spelade Keep Talking and Nobody Explodes en hel del. Julpynt blev inhandlat (och folk hatade på oss för det), och vi besökte Ikea. Per fick en LivBox och vi gjorde vår första beställning från Boots. Espresso House öppnade i Kampen och vi var glada. 


November 2015. I november tittade vi igenom alla säsonger av Death in Paradise som kommit. Min första LivBox kom! Vi besökte vår första julmarknad för året. Det var ett år sen vi flyttade tillbaka till Finland. Jag besökte för första gången Ikea ensam. I slutet av månaden hade jag inhandlat nästan alla julklappar för året. 


December 2015. Vi började månaden med att storstäda och julpynt. Det blev besök till flera julmarknader.  Jag beställde en hel drös av SVTs julkalendrar. Vi firade 6 år tillsammans. På Lucia åkte vi in till stan och fick en skymt av Finlands Lucia. Jag köpte allt för många olika sorters julte. Vi firade jul hos våra föräldrar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar