14 januari 2016

Böcker jag läste 2015

Precis som förra året tänkte jag dela med mig av vilka böcker jag läste under året. Tyvärr blev det väldigt, väldigt få böcker under 2015. Jag har redan hunnit mer flera böcker under 2016 än jag läste under hela 2015. Ooops!
  1. Inferno - Dan Brown
    Det tog ganska länge för mig att läsa den här, känns det som. Men definitivt en av mina favoritböcker i Langdon-serien! Väntar på filmen, och på fler böcker!
  2. Linas kvällsbok - Emma Hamberg
    Den här har jag läst 2-3 gånger förut, men tycker fortfarande om den. Jag känner igen mig så mycket i vissa tankar och funderingar som Lina har, och vissa grejer skulle man sååå kunna hitta i mina dagböcker från högstadiet. Jag passade på att läsa den medan jag var hem-hemma under julen och råkade hitta den i bokhyllan då jag tittade efter böcker som skulle få följa med till Helsingfors.
Vilka böcker läste du under 2015?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar