10 december 2015

Månadens låtlista: Jullåtar

Jag måste säga att jag aldrig varit en person som varit överförtjust i jullåtar. Visst kan jag också lyssna på sånt, men det är näst intill aldrig så att jag själv skulle leta upp sådana för att lyssna på. Inte ens vis julen.

Den här månaden har jag ändå gjort en låtlista med jullåtar. Jag tyckte det skulle passa bra som ett avslut på ett år med låtlistor.
  1. Mariah Carey - All I Want For Christmas Is You
  2. Wham! - Last Christmas
  3. No Use For A Name - Fairytale Of New York
  4. Band Aid 20 - Do They It's Christmas
  5. McFly - Santa Claus Is Coming To Town
  6. Kelly Clarkson - Underneath The Tree
  7. The Jackson 5 - I Saw Mommy Kissing Santa Claus
  8. Tom & Gi Fletcher - Baby, It's Cold Outside
  9. Michael Bublé & Shania Twain - White Christmas
  10. Michael Bublé & Thalia - Feliz Navidad

Vilken jullåt är din favorit?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar