26 november 2015

Sommaren 2015 genom Instagram

Nu då hösten snart övergår till vinter och det är mörkt och dystert ute känns det som om jag behöver påminna mig själv om att det faktiskt kan vara fint, ljust och härligt väder i Finland. Därför har jag tittat igenom vad jag delade på Instagram under sommaren, och tänkte att jag skulle dela det med er också!

I juni hittade jag gamla foton (5 år gamla) // Lidl sålde god Fanta! 

Juli: Jag var kär i Helsingfors // Jordgubbar! // Hittade ett nytt, superbra tomatsåsrecept // Vi slöade och åt pizza // Vi tog många promenader och njöt av hur fint Helsingfors är // Hittade saltgurka i taket på en McDonalds // Vi var till Söderlångvik gård

Augusti: Många, många promenader // Vi såg en varmluftsballong // Vi hittade ett nytt, bra lunchställe // Marknad med massor av intressant från olika håll i världen // Orkidéer vi köpte på marknaden

Augusti: Mer blommor vi köpte på marknaden // God pizza på restaurangdagen // Fina Helsingfors! // Jag var ensam hemma en helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar