31 oktober 2015

October Favourites 2015

Jaha, då var ännu en månad slut. Snart har ju hela året gått!



Keep Talking and Nobody Explodes. Det här är ett superroligt spel. En person har en "bomb" framför sig, och den andra personen ska läsa manualen så att man ska kunna stänga av den innan den exploderar. Handlar väldigt mycket om att kommunicera och samarbeta. Det visade sig att Per och jag är ett ganska bra team då det kommer till det här spelet. 

Buzzfeed har gjort en video om det, ifall någon vill veta vad det handlar om. Och dessutom se en kul video.


Four Reasons Moisture Mist. Mamma hade köpt den här åt mig, och det passade perfekt eftersom mitt vanliga balsam hade tagit slut. Jag tycker den doftar gott och mitt hår blir väldigt mjukt av det. Och det underlättar borstandet såååå mycket.


Milbona Grekisk yoghurt ugnsäpple. Alla av den här sortens grekiska yoghurtar Lidl har är goda, men just den här smaken är min favorit. Den är som en Risifrutti-burk, med yoghurten i en del och "sylten" i en skild del, och så blandar man ihop dem. Sååååå goda!

Rostade cashews och jordnötter med honung och salt. Jag gillar honungsrostade nötter, men många märken är inte alls goda, eller sen är de väldigt dyra. Just de här är både goda och har ett helt okay pris. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar