03 juni 2015

En kall morgon

Den här dagen har bjudit på en riktigt kall och ruggig morgon. Det regnade och blåste och var allmänt mörkt och dystert. Nu har solen börjat titta fram igen, men det blåser fortfarande riktigt ordentligt. 

Av någon anledning har jag frusit riktigt ordentligt hela dagen, så efter en varm dusch som hjälpte lite, har jag nu fixat en mugg med te och har krupit ner under en filt och ska läsa lite i boken jag håller på med. Sen måste jag försöka ta tag i saker jag sådär på riktigt behöver göra idag, innan det är dags att möta Per inne i stan. Ser inte alls fram emot att behöva gå ut idag då jag fryser såhär massor. Hoppas på att jag inte är påväg att bli förkyld, för jag har hostat och nyst en massa de senaste dagarna också. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar