01 april 2015

Onsdag: Snö, ansiktsmasker och shopping

Då jag tittade ut genom fönstret på onsdagsförmiddagen möttes jag av en dyster syn: snö! Som dessutom blev kvar på marken. FY för det!

Vi passade på att ha en liten spamorgon innan vi skulle ut på stan.


Eftersom vi varit till Itis dagen innan stod Kampen på tur på onsdagen! Tyvärr är det ett ställe som inte alls passar sig för någon som är höjdrädd, och jag vågade mig bara upp till tredje våningen (och kämpade lite med det också), men Eifos och Danella var modigare och vågade upp till femte våningen. Där fanns de flesta av butikerna de var mest intresserade av. Jag gillar Kampen i övrigt, men det är VERKLIGEN inte planerat för höjdrädda, för det finns allt för många ställen där som är läskiga.

Vi hann också med lunch på Hesburger, hehe.

Efter att ha gått omkring ganska länge kände vi att vi behövde sitta ner ett tag, och Eifos passade på att bjuda oss på glass på Ben & Jerry's-caféet. De råkade dessutom ha strutar för bara 1€ den dagen.



Efter det gick vi till en butik som har massor av naturgodis och sånt, plus en hel del brittiska godsaker. De hade bland annat Creme Eggs!!!

Efter det var vi in till Behnford's (en butik sm har brittiska och en del amerikanska varor) en snabb sväng, och så gick vi vidare till Lush. Då vi var klara där mötte vi upp Per som hade varit och gett blod, och så åkte vi hem. Efter att ha varit igång hela dagen och gått en hel massa var vi sjukt trötta, så det passade bra att åka hem!

Till middag blev det plättar. Sååå goda!

Senare på kvällen spelade Per, Eifos och jag Cards Against Humanity. Typ det roligaste spelet som finns. Det blev många roliga meningar! Och Per och jag insåg att vi har väääldigt likadan humor. Ooops!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar