10 april 2015

Månadens låtlista: McFly-låtar

Det är nog knappast någon hemlighet, eller nyhet, att McFly är ett av mina favoritband. Därför har jag valt att den här månaden dela med mig av några av mina favoriter bland deras låtar. Väldigt, väldigt svårt val, för jag gillar i princip varje låt de gjort! Skulle liksom kunna lägga hit varje låt dom gjort, så därför var det för svårt att bara välja tio den här gången så det fick bli lite fler, hehe.
  1. McFly - Love is on the Radio
  2. McFly - Star Girl
  3. McFly - Down by the Lake
  4. McFly - I Need a Woman
  5. McFly - Broccoli
  6. McFly - Easy Way Out
  7. McFly - Love is Easy
  8. McFly - I'll Be Ok
  9. McFly - Sorry's Not Good Enough
  10. McFly - The Ballad of Paul K
  11. McFly - That Girl
  12. McFly - One for the Radio
  13. McFly - This Song
  14. McFly - Smile
  15. McFly - McFly the Musical
  16. McFly - The End

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar