27 mars 2015

Tisdag: Gäster!

I tisdags fick vi gäster! Eifos och Danella kom och hälsade på. 

Strax innan klockan 10 på morgonen var jag i hamnen och väntade på dem. Deras båt kom in 10.10. Jag har inte sett Eifos sedan i somras, och det är ett bra tag sedan jag sist såg Danella också (vid julen?), så det var absolut på tiden att ses igen!

Vi började med att komma hem till oss så de kunde lämna av sina väskor, och så jag kunde äta lite lunch. Och för att sitta och ta det lugnt en liten stund.

Efter det åkte vi iväg till Itis för att gå i butiker och shoppa lite. Tror vi åkte runt 12.30-13 något tag, och var inte tillbaka fören 17-18 något tag.

Eftersom jag fyllde år för inte allt för längesen fick jag en del presenter (taaaaack!!!). Jag fick ett par fina uggleörhängen...

...sådana där knyrriga hårsnoddar som ska vara skonsammare för håret, och en sååå himla fin, superskön och supermjuk topp som är lite oversize. Jag passade också på att köpa en elvisp i Anttila. Den kostade egentligen 39,95€, men med plussakort fick man den för strax över 16€ eftersom de har lagertömning. 

Till middag blev det pasta carbonara, och sen tittade vi på The Woman in Black.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar