26 mars 2015

Planerar saker jag vill se och göra i sommar!

Eftersom våren anlänt (i alla fall till och från...) betyder det också att sommaren sakta men säkert är på väg. Jag älskar våren och sommaren! Och nu har jag också börjat få energi till att fundera över saker jag/vi ska göra under de varmare årstiderna. 

Vi har visserligen redan bott i Helsingfors i nästan tre månader, men vi har knappt alls åkt runt och gjort saker eller sett så mycket. Vädret har helt enkelt inte varit det roligaste. Så det har helt enkelt fått vara. Än så länge.

Jag har i alla fall bestämt mig för att göra en lista på saker jag tycker verkar kul/intressant och som jag gärna vill se/göra i Helsingfors, och sen försöka göra så mycket som möjligt av det innan det börjar bli kallt och hemskt igen.

Jag funderar på att sätta ihop en liten lista över saker att göra gratis/väldigt billigt här i huvudstaden då vi själva utforskat lite, och sen posta den här. Troligen något tag mot slutet av sommaren, skulle jag gissa. Vad tycker ni om det?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar