31 mars 2015

March Favourites 2015


Den här månaden är det faktiskt bara skönhetsprodukter som är på min lista över favoriter. Hur ovanligt är inte det? Men jag har äntligen kommit in i någon form av rutin igen då det gäller att använda de här produkterna, så därför har de blivit månadens favoriter.


Lush Tea Tree Water. Jag har skrivit om den här produkten förut, och jag älskar den fortfarande hur mycket som helst.

The Body Shop Tea Tree Skin Clearing Facial Wash. Det här är nog en av mina favoritprodukter då det kommer till att tvätta ansiktet. Jag har älskat den sedan jag testade den första gången för något år sen. Både den här och Lush-produkten hjälper absolut till att få min hy att se bättre ut!

Lush Bubblegum Lip Scrub. Finsk vinter är inte min vän, men den här produkten gör det i alla fall lite lättare för mina läppar.

Nivea Hydro Care Lip Balm. Samma gäller för den här som för lip scruben. Det här är ett lip balm jag verkligen gillar.


Soap & Glory Scrub Your Nose In It. Det här är en produkt som gör att jag alltid ser skillnad i min hy då jag har använt den. Men den gör ändå inte att min hy känns torr, vilket är ett stort plus den här tiden på året. 

Soap & Glory Dr Spot. Jag har testat många produkter som säger att den ska hjälpa till att minska finnar, men det här är den första jag tyckt gjort någon som helst verkan. Den här månaden har jag använt den betydligt oftare än förut.


L'Oreal Kids Sweet Pear Tangle Tamer. Mitt hår har varit extrajobbigt den här månaden, av någon anledning, så jag har börjat använda den här produkten igen. Hjälper verkligen att reda upp svåra knutar.

The Body Shop Vitamin E Gentle Facial Wash. En face wash som är väldigt mjuk och mild, men som ändå tar bort smink och allt sånt. Perfekt för den här årstiden då den inte torkar ut min hy.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar