27 februari 2015

Empties


Den här månaden har jag i alla fall två empties. Lite bättre än förra månaden. ;)

Tea Tree Squeaky-Clean Scrub 100ml (The Body Shop, 13,50€). Det här har varit en av mina favoritscrubs för ansiktet redan länge, och det är inte annorlunda nu heller. Ansiktet känns alltid ordentligt rent efteråt, men det är ändå inte en produkt som känns allt för "hård" mot huden. Jag tycker dessutom man ser skillnad varje gång man använt den då hyn sett riktigt jobbig ut. Just nu testar jag en annan, men det här är nog en produkt jag kommer att köpa om och om igen. Så, helt klart en av mina favoritprodukter.
Atrix Intensive Protection Cream with Camomile 100ml (~2,80€). Det här har varit en riktigt bra handkräm, och jag kan nog tänka mig att köpa av den igen. Den återfuktar händerna bra, och den är ganska dryg. Den doftar riktigt svagt av kamomill, men det är en doft man knappt märker, vilket jag gillar eftersom jag är lite känslig för starka dofter. Och jag gillar inte alltid doften av kamonill i olika produkter. Jag har också tyckt att jag inte har behövt smörja händerna superofta, så det verkar som om den verkligen gör något för mina händer. Alltså också en produkt jag kan tänka mig att köpa igen! Den var dessutom ganska billig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar