08 december 2014

Tyst igen?

Av någon anledning blir det alltid tyst på bloggen då jag är i Finland. Jag lägger tydligen hjärnan i semester-mode, för jag har varken lust eller ork att sitta vid en dator, och då jag väl gör det har jag ingen inspiration till att blogga och har ungefär noll idéer om vad jag ska skriva om.

Sååå, det är möjligt att det till och från kommer att vara lite tyst här över de kommande veckorna! Men jag ska försöka uppdatera er om det finns något att berätta om vår flytt (som vi i dagsläge inte vet något om eftersom vi inte kommit någon vart), och jag skulle tro att det blir mer bloggande igen då vi väl flyttat och hjärnan börjar fatta att vi är här för att stanna och inte här bara för semester! :)

Om ni vill att jag ska blogga om något speciellt får ni gärna ge förslag, så kanske det dyker upp något inlägg också under de dagarna som är tomma i min bloggkalender. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar