02 december 2014

Min nya dator!

Som jag redan nämnt för ett bra tag sen bestämde sig min laptop för att börja falla i bitar, och jag skaffade en ny. I lördags fick jag äntligen öppna den! Som jag har väntat. Det är redan ett bra tag sen den anlände till sitt nya hem i Finland, men den har snällt fått vänta.

Och nog kan jag säga att jag gillar den, också fast vi ännu försöker lära känna varandra. Och jag är gillar absolut inte Windows 8. Men det ska väl nog gå bara jag vänjer mig. :)


Redan dammig. Ooops!


1 kommentar:

  1. Jag avskyr fortfarande windows 8, trots att jag har skiten i ett år, haha. Jag har laddat ner ett program som ger mig en startmeny, så att allt blir som windows 7, så mycket skönare :P Kommer dock inte ihåg vad programmet heter, men googla så hittar du nog något om du också vill ha en startmeny ;)

    SvaraRadera