07 november 2014

Idag är det min graduation!!!

Idag är det dags för min graduation! Iiiik!!! Och med andra ord är jag lite nervös. Vi måste vara där runt 8, och så ska det hämtas ut biljetter, hämta upp grejer man köpt, få på sig gownen och så ska man fotograferas. Sen är det dags för ceremonin som börjar 10 och är slut runt 12. Håller tummarna för att jag inte ska ramla, tappa en sko eller tappa hatten då jag går över scenen. Iik! Efter det blir det lite skålande, och så är det slut.

Nervööööös!

6 kommentarer:

  1. Hoppas att allt går bra! Lycka till! :)

    SvaraRadera
  2. Grattiiiis!! :D Hoppas det dyker upp foton sen! :D

    SvaraRadera
  3. Grattiiiiis!! :D Och håller med Dane, hoppas på foton, hehe :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! :D Jepp, foton kommer på tisdag! ^^

      Radera