15 oktober 2014

Yankee Candles = Kärlek och glädje

Jag är ganska känslig för dofter, så också fast jag gillar doftljus är jag otroligt petig och köper sällan, just för att mitt huvud och min kropp tydligen inte riktigt kan hantera merparten av dem. Vissa går bra, andra ger mig huvudvärk och illamående på direkten.

Jag har aldrig ägt ett ljus från Yankee Candles, men det är utan tvekan mitt favoritmärke då det kommer till doftljus. Varje gång jag ser av dem i en butik måste jag stå och dofta på dom i minst 5-10 minuter. Deras dofter är bland de mest äkta doftar jag hittat i doftljusväg. Jag gillar nästan alla deras dofter, men clean cotton är den största favoriten! Jag har sagt att jag ska köpa av dem, jag vet inte hur länge, men av någon anledning har det aldrig blivit av. Kan kanske ha något att göra med att de är ganska dyra. Men snaaart, snaaaart måste jag köpa av deras lite mindre ljus, för de är betydligt billigare. Men alltså, åååååh! Älskar doften av deras ljus!!! 

Har ni doftat på/haft Yankee Candles? Någon som delar min kärlek till de här ljusen? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar