06 oktober 2014

Här har det varit tyst

Förra veckan blev en väldigt tyst vecka på bloggen. Inte helt planerat, men det blev en kort bloggpaus. Eftersom jag var sjuk helgen innan och i början av förra veckan blev det inte att göra mycket då, och resten av veckan var jag av någon anledning ännu väldigt svag och hade inte riktigt någon ork till något, så bloggen var inte direkt prioritet med tanke på att jag inte orkade göra nästan något alls. Nu börjar jag nog vara på benen ordentligt igen, och då kommer troligen bloggen också vara det. :) Ny energi och inspiration! 

Trevlig början på en ny vecka alla!

1 kommentar:

  1. Ser fram emot inlägg igen :D Har känts så tomt när du inte uppdaterat lika ofta som vanligt!

    Svar:
    Den doftar seriöst sååååå gott, t.o.m Christoffer gillade den och var nöjd när jag sa att han också får använda handtvålen, haha! :D
    Hade väl för mig att du tyckte Blemish gelen var jättebra! :D Ser riktigt fram emot att få testa den, och att få pröva de andra grejerna jag fick :D Fick så roligt åt Tea Tree-oljan när jag läste på finska Body Shops hemsida, för man kan tydligen använda den precis som Blemish gelen! Såå min plan nu är att spara oljan tills gelen tar slut, sen använda oljan istället och beroende på vilken som gett bästa resultaten så köper jag den i fortsättningen :D
    Tror jag fått en tester på Pore minimisern förrut också men jag minns inte alls vad jag tyckte om den då XD Ska ha bättre koll denhär gången :D

    SvaraRadera