20 oktober 2014

En liten paus, igen

Det känns som om det här kommer att bli en tom vecka på bloggen. Jag har absolut inget planerat i bloggväg, och för att vara ärlig har jag inte direkt varit på topp på sista tiden. Jag vet inte varför, och det är troligen bara tillfälligt, men jag är helt enkelt lite nere just nu. Utan någon egentligen orsak. Det är en såndär period då allt känns jobbigt, och inget känns bra. Och ens humör är mer -100 än 10, och man känner sig allmänt nere och ledsen. Det har inte hänt något, så det är nog inget farligt, det är bara en deppig period.

Ifall jag kommer på något att blogga om dyker det nog upp något inlägg också den här veckan, men det är inte alls säkert. Om vi inte hörs mer den här veckan så hörs vi nästa vecka, för då finns det inlägg planerade igen. :) 

Ha en bra vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar