30 september 2014

September Favourites 2014

Ännu en månad har tagit slut, och det betyder en titt på månadens favoriter! Tiden går allt för fort! Nu är det bara två månader kvar av vår tid i England. 



Capri-Sun, speciellt mango. Jaaa. Vad kan jag säga? Det är ju så sjukt gott.

Vichyvatten. Bubbelvatten har jag tyckt om länge, men den här månaden har jag varit lite extrasugen på det. Vanligt vatten är det jag dricker mest fortfarande, men bubbelvatten har på sista tiden tagit över istället för läsk då jag vill ha något annat att dricka..


The Body Shop's Tea Tree Flawless BB Cream. Jag var lite rädd för den här först, för min hy kommer inte alls överens med deras tea tree lotion/day cream/whatever den heter, för den gör min hy väldigt fet. Men den här gör inte det, så den är perfekt för en foundationhatare som mig. 

Soap & Glory Beauty Sleep Accelerator: Night and Flight Moisture Miracle. Jag var lite rädd att den här skulle vara för fet för min hy, men det är den inte. Tjoho! Perfekt efter att jag använt en ansiktsmask. Den återfuktar bra, utan att vara för fet.


The Lost Symbol av Dan Brown. Älskar ju Langdon-böckerna, så den här var inget undantag. Såååå spännande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar