10 september 2014

Min söndag i foton

Jag tyckte det var så längesen jag gjort ett sånt här inlägg med ett foto i timmen. Jag upptäckte snabbt att söndagen visade sig vara en ytterst tråkig dag att dela med sig av eftersom vi verkligen inte gjorde något vettigt alls, men här kommer den i alla fall!

10-tiden: Vi vaknade, men jag låg kvar och halvsov ett tag till. Så skööönt att kunna göra det ibland! 

11-tiden: Vi mumsade i oss frukost (smörgås med mozzarella och tomat för min del) och tittade på några avsnitt EastEnders som vi hade missat under veckan.

12: Vi tittade fortfarande på EastEnders. 

13-tiden: Jag kollade om man kunde köpa biljetter för nästa helg till den här filmen redan. Men näpp, det kunde man inte.

14-tiden: Jag satt och läste. Sjukt spännande! 

15-tiden: Jag var sugen på nudlar, så det fick bli dagens lunch. 

16-tiden: Vi tittade på That '70s Show. 

17-tiden: Jag fortsatte läsa, och Per spelade GTA. 

18-tiden: Ansiktsmask! Som alltid på söndagar var det en lermask som gällde. 

19-tiden: Vi mumsade i oss middag. Det fick bli köttfärssås med svamp i eftersom vi hade tomatkross och svamp över från lördagen då vi hade lagat pizza. 

20-tiden: Vi tittade igenom lite YouTube-grejer. 

21-tiden och 22-tiden: Vi åt glass (Toffee Fudge) och tänkte titta på lite American Dad. Tyvärr visade det sig att vi hade sett alla avsnitt som kommit ut, så vi slösurfade på YouTube istället och tittade på roliga djur. 

23-tiden: Jag läste några kapitel till, och sen somnade jag ganska fort.

1 kommentar:

  1. Sånahär inlägg är alltid så roliga! :D Satt faktiskt förra veckan och undrade om jag skulle göra ett sånt, så tror lite att det är vad jag ska göra imorgon :)

    SvaraRadera