08 augusti 2014

Tillbakablick: Augusti

Idag ska vi ta en titt på vad som hänt i mitt liv i augusti de senaste åren!

I augusti 2006 åkte min klass på lägerskola till Enare i Lappland. Fast jag avskydde resan en hel jäkla del så var det sjukt fina landskap (som på bilden! Det där var utsikten från rummet jag bodde i), och en intressant upplevelse. Så många platser där som jag önskar att jag skulle fått uppleva i ett annat sammanhang.

2007 flyttade jag till Åland (= jag flyttade hemifrån!), och började gymnasiet.

2008 var det flum på Åland som gällde.

Augusti 2009 besökte jag Heureka och lyfte en Mini.

2010 sydde jag en handväska. Det här är fortfarande den handväska jag använder oftast!

2011 flyttade Per och jag till England. Och blev sambon!

I augusti 2012 var vi (Per och jag alltså) på bio medan vi var i Finland. Mest för popcornens skull.

2013 var det mest varmt och torrt i Finland i augusti, men jag hann ändå se lite oväder när regnet äntligen kom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar