31 augusti 2014

August Favourites 2014

Den här månaden har det inte blivit väldigt många favoriter, och det finns inte en enda skönhetsprodukt. 


Vitafit Smooth Orange Juice (from concentrate). Då och då blir jag jättebesatt av apelsinjuice, det är något jag kan dricka då jag är sugen på något sött, eller något annat gott. Och den här månaden har jag hällt i mig en hel del igen. För tillfället är det en av Lidls apelsinjuicar som är en favorit. Jag ogillar bitar i juice, så den här är perfekt eftersom den är smooth. 

Stroopwafel. Såååå goda! Eftersom 99p store råkade ha har vi ätit en del. 


Korsord. Det här är något som varit en favorit både juli och augusti egentligen. Jag har löst massor av korsord de här senaste två månaderna. Helt enkelt något roligt jag återupptäcker lite då och då! Jag älskar korsord!

Strepsils. Eftersom min kropp tyckte att det var en bra idé att avsluta den här månaden med en förkylning så finns Strepsils med på den här listan. Skönt med något som dämpar halsontet en liten stund! Dessutom är dom ju ganska goda, hehe.

Cauldron Falafels. Alltså. Så. Goda. Jag kan äta dom som lunch, del av middagen, snacks, kvällsmat, ja, typ som varje måltid, hehe. Vi testade dom här för någon månad sen, men det är den här månaden jag blivit helt besatt av dom. Nästan som mitt nya favoritgodis. Absolut värda att testa ifall du får ögonen på dom i butiken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar