15 juli 2014

I mitt handbagage

Jag har någongång gjort vad finns i min handväska-inlägg, och idag tänkte jag att jag skulle göra ett om vad mitt handbagage innehåller! Det är mer eller mindre samma sak varje gång, och eftersom jag ändå reser en hel del så tänkte jag att det kanske kunde vara intressant för någon.

I väska nummer ett finns:
- Biljetter
- Pennor
- En bok, fast jag nästan aldrig orkar läsa under flygresorna
- Tomma papper
- Pass
- Plånbok
- Solglasögon och glasögon
- En liten spegel
- Näsdukar
- Min lilla kamera
- Laptop
- En bunt med tidningar
- En tom plastpåse
- Piller (huvudvärkstabletter och liknande nödvändigheter)

Väska nummer två är min kameraväska. Där hittar man
- Min filmkamera
- En kamerablixt
- Min stora kamera
- Min mobil (finns ibland i den första väskan)
- Nackkudde

Utöver det brukar jag också ha en påse med lite smått att äta och vatten att dricka. Men det räknar jag inte riktigt till handbagaget eftersom det är småsaker jag köpt efter att security.

Vad brukar finnas i ditt handbagage? Dela gärna om du gjort ett liknande inlägg! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar