14 juli 2014

Det där med tandtråd

Jag är en av de där vars tänder sitter ganska tätt, vilket gjort att jag varje gång jag går till tandläkaren blivit uppmanad att använda tandtråd. Jag har gjort många försök, men jag klarar bara inte av att använda tandtråd där man alltså bara har en tråd. För ett braaaaaa tag sen började vi köpa sånadär med "hållare" (dom på bilden alltså, och just dom är perfekt vinklade också), och de har blivit mitt beroende. Nuförtiden måste jag använda tandtråd typ varje dag för att min mun ska kännas ren. Märker genast om jag låtit bli att använda några dagar! Typ den bästa tandtrådsrelaterade uppfinningen ever!

(Känner att det kan finnas dom som tycker att mitt liv måste vara ytterst tråkigt om jag blir exalterad av tandtråd. Och alltså, mina dagar är inte väldigt spännande. ;))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar