13 juni 2014

Spontant strandbesök

Igår var Per i stan för en jobbgrej hela dagen. Han ringde mig under dagen och klagade på att det var så fint väder att han ville vara utomhus, och jag föreslog att vi skulle ses inne i stan då han var klar. Så jag slängde på mig andra kläder (kände att slappa hemmakläder inte var så passande för stranden), slängde på solkräm och hoppade på följande buss in till stan. Jag hann gå i lite butiker (och bland annat köpa min detangle spray, hehe) innan han var klar, och vid fyra dök han upp och vi tog en snabb sväng ner till stranden.






Vi avslutade med varsin mjukglass innan vi åkte hem igen. Trots att jag inte var borta så himla länge så var jag sjukt trött då vi kom hem, solen kan verkligen suga ut all kraft och pigghet ur en ibland!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar