02 juni 2014

Nakd Bars

För ett tag sen upptäckte vi Nakd. För en dryg vecka sedan köpte vi en förpackning med fyra olika bars, och vi prövade dom under förra veckan. Rabarber och custard var inte alls god, men resten var riktigt bra. Cocoa orange, som är den första vi prövade av det här märket och som gjorde att vi skaffade dom här, är fortfarande min absoluta favorit, och jag skulle kunna äta hur mycket som helst! Det är raw food-bars, och alla bars grund består av dadlar, russin och cashewnötter, och till exempel cocoa orange innehåller också kakao och apelsinsmak. SÅÅÅÅÅ goda! Utöver om här smakade vi också på ginger bread-variant förra veckan, och det smakade PRECIS som om man åt en bit pepparkaksdeg med nötter i! 
Jag har tittat på dom ganska länge, men det var först för ett litet tag sen som jag bestämde mig för att köpa en. Men jag blev kär genast, och nu är det nog mitt favoritsnack att tugga på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar