06 juni 2014

Min unitid är över

Igår var min sista unidag för det här skolåret. Och för den här utbildningen. 

Dagen började inte sådär jättebra, för jag vaknade med huvudvärk. Det lättade under dagen, men gick aldrig helt över, och det var en såndan där underlig huvudvärk så då man rör på ögonen på vissa sätt så gör det riktigt ont. Men överlag var det en hel okay dag. Det var en lång dag, som på något underligt sätt gick både snabbt och långsamt. Jag passade också på att lämna in sista uppgiften (som har deadline idag).

Det är otroligt skönt att ha de senaste två veckorna över. Jag har alltid ogillat newsdays, och att göra 6 sådana på två veckor var ganska tungt. Men de här veckorna har gått både bra och snabbt. De flesta var ganska laid back eftersom de var så nära slutet på utbildningen, och vi var bara bedömda en av dagarna. 

Nu återstår bara en smånervös väntan på resultaten för de sista sakerna vi lämnat in, och besked om vi är godkända i allt eller inte. Iiik! Jag har inte riktigt smält det ännu att det är över. Känns inte alls så. Kommer nog att ta ett bra tag, tror jag. 

Fem månader till graduation nu då! Dags att börja leta jobb...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar