06 juni 2014

Bra saker med veckan?

För att ha något lite återkommande, och för att ha något annat att göra efter fotoutmaningen, så tänkte jag börja göra en lista varje söndag. En lista med fem bra saker med den gångna veckan. Idén kommer delvis från grejen många gör/gjort på Facebook med tre bra saker per dag. Det är också delvis för att försöka vara lite positivare överlag. Jag är inte direkt en väldigt negativ person, men det känns som om man ibland kan behöva vara lite positivare och se bra saker i vardagen oftare. Så, fem bra saker med veckan varje söndag, fram till slutet av året. Det är i alla fall planen. 

Om du vill hänga på i din blogg får du gärna lämna en kommentar, så kan jag kika in. :)

3 kommentarer:

  1. Bra plan! Jag tror jag behöver det här, så jag hoppar på :D Gillade också din fotoutmaning så kommer att göra den också (A) behöver lite idéer för att komma igång med en fin och positiv blogg igen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad kul! :D Ser framemot att läsa! ^^

      Radera
  2. Jag säger som Jenny, tror jag också borde haka på så min blogg kanske kommer igång igen XD Och funderade på att göra fotoutmaningen jag också, men i början av juli när vi flyttat :D

    SvaraRadera