20 maj 2014

Min dissertation är inlämnad!

Idag lämnade jag äntligen in min dissertation. Så himla, himla skönt att ha den ur vägen! Jag skrev det sista i fredags, och i söndags läste jag igenom den sista gången innan jag skickade den vidare för att printas och bindas. Igår var den äntligen klar, så imorse lämnade jag äntligen ifrån mig den till uni. Imorgon är deadlinen. 
Jag har nog inte riktigt fattat det ännu tror jag, känner mig ännu småstressad och har dåligt samvete för att jag inte gör något viktigt. Men tröttheten börjar dyka upp, och det känns som om jag skulle kunna sova i typ ett dygn! Imorgon hoppas jag kunna sova lääääänge! Nu är det några dagar ledigt som gäller innan det är dags för de 6 sista newsdaysen + den sista inlämningen. Sen verkar det som om min unitid är över (så länge allt blir godkänt, det vill säga).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar