13 maj 2014

Diskmedel med Olay

Jag har länge varit intresserad av att pröva Fairy-diskmedlet med Olay (ett märke som gör skönhetsprodukter, främst krämer tror jag?). Dom säger att det ska hålla händerna mjuka och fina. För ett tag sen hade Waitrose Fairy-erbjudande så man fick två för £2 så jag passade på att köpa två med Olay. En med Rose & Satin och en med Aloe Vera & Cucumber. Har hunnit pröva den rosa, och vet inte om jag märkt någon enorm skillnad så att jag skulle ha reagerat på det, men jag skulle nog säga att mina händer inte känts riktigt lika obehagligt torra som då man använder vanligt diskmedel. Men jag vet inte, kanske man bara inbillar sig då? Det gör åtminstone disken ren, och det är ju huvudsaken! Diskmedlet är också mer rinnigt tycker jag, och det är som man skulle se någon glittrig olja som rinner omkring i den. Ser lite intressant ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar