01 april 2014

TV-serier: Eva & Adam

Ursprungsland: Sverige
Språk: Svenska
År: 1999-2000
Säsonger: 2
Avsnittslängd: 30 minuter
Genre: Drama, Barn- och ungdomsserie

Jag ÄLSKADE den här serien då jag var yngre, och har sett den jag vet inte hur många gånger. Den handlar om Adam (Carl-Robert Holmer-Kårell) som flyttar och börjar i en ny mellanstadieskola. Där blir han snabbt kompis med Alexander (Pablo Martinez), och lär också känna Annika (Ulrika Bergman) och Eva (Ellen Fjaestad). Eva och Adam blir fort lite kära i varandra, och blir tillsammans.
Jag kan fortfarande titta på den här serien och av någon anledning tycka om den ungefär lika mycket som då jag var liten, och jag blir alltid lika ledsen då den är slut. Skulle kunna sett nästan hur många säsonger som helst till! Helt enkelt en ganska gullig serie. Säsong 1 går att hitta här, och säsong 2 här.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar