03 mars 2014

Teneriffa: Dag 3 (Lördag 1.3)

På lördagen åkte Per iväg till Siam Park. Jag är inte mycket för vattenparker, så kände att det var onödigt att jag betalade över 30€ för att inte egentligen göra något där. Jag passade istället på att gå runt lite och fota lite i närheten av här vi bor.









Utsikt från vårt "hotellområde". 
Då Per kom tillbaka bestämde vi oss för att gå iväg för att leta upp ett fish and chips ställe vi hade läst om. Det visade sig vara en ganska lång promenad. Eller ja, längre än vi trott.









Maten var helt okay, men vi hade ganska höga förväntningar efter alla bra recensioner vi läst. Inte alls så gott som vi trott, men helt okay. Dessutom var personalen på stället väldigt trevliga (och väldigt brittiska). 
 Vi tog med oss det som takeaway och satt vid stranden och åt.












 Vi var till butiken en sväng på kvällen för att handla ingredienser till middagen. Jag passade också på att pröva en sorts iskaffe jag inte sett förut. Men den smakade ungefär kaffesump med choklad och var väldigt tjock. 
Middagen vi rörde ihop var däremot bättre.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar