29 mars 2014

MMP-resultat

Igår damp det skärmande, men ändå efterlängtade, mailet ner i unimailens inkorg: våra vitsord för våra major multimedia projects var klara och kunde hämtas ut. Det är värt 40% av det här skolåret (som i sin tur är 70% av våra slutvitsord för hela universitetstiden), och jag kände inte alls att jag hade gjort ett väldigt bra jobb. Jag var riktigt nervös inför resultatet, och kände att bara jag är godkänd är det lugnt, för jag orkar verkligen inte göra om det. Mådde nästan lite illa medan jag gick till uni för att hämta ut det, så osäker kände jag mig. 

Jag borde ha pratat om vitsorden tidigare, men sådär kort: 40% är det minsta vi måste få för att få godkänt. 70% och över är inte väldigt lätt att få och syns inte till ALLT för ofta. För mitt MMP fick jag 66%!!! Är sjukt lycklig över det vitsordet. Dessutom hade jag fått en hel del väldigt bra feedback av min handledare och min second marker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar