14 mars 2014

Födelsedagen

I onsdags fyllde jag 23, och hade en hur fin födelsedag som helst. Jag vaknade till en lapp på kudden bredvid min.
Jag var tvungen att fara till uni en sväng, men då jag kom tillbaka hem runt halv 5 var Per redan hemma! Han hade slutat redan halv 2, och hade städat och diskat och fixat det fint här hemma. Finaste finisen! Fick också rosor, god tårta, ett fint bokmärke (behövs alltid!) och ett kort med massa fin text. Middag blev det på puben. Jaaa, jag ville ha pubmat, för jag var superhungrig och kände inte för att vänta en timme på maten, hehe. Per föreslog en del restauranger innan han undrade "men...puben då?", och det gick jag med på, hehe.




Kvällen avslutades med att titta på serier och äta tårta. Och lite senare mumsade vi i oss en förpackning jordgubbar, och spontanköpte biljetter för att se Josh Widdicombe i Poole om en dryg vecka. Lycka!

Igår åkte vi ut till Castelpoint en sväng. Dels för att handla lite, men mest för att skaffa presenten jag ville ha, men som Per inte hunnit köpa. Vi skaffade en Xbox 360 för ett litet tag sen, och jag ville ha något att spela jag också! Tyvärr hade dom inte spelet jag ville ha, så det fick bli till en annan gång. Får roa mig med GTA 5 under tiden.

1 kommentar:

  1. Oh, hur tycker du GTA5 är? :D Vi har också planer på att skaffa en Xbox360 och GTA5 är ett av spelen jag är sugen på att skaffa XD

    SvaraRadera