23 februari 2014

En lördag på stan

Igår var vi in till stan en snabb sväng för att uträtta lite ärenden innan vi åker iväg på resa. Tidigare i veckan fick jag hem en beställning från Sports Direct, men ett par av skorna passade inte så tänkte byta ut dem i butiken. Tyvärr hittade jag inga som passade, så istället passade Per på att skaffa ett par åt sig för dom pengarna. De två andra saker jag beställt passade däremot: ett par shorts och ett par ballerinor. Både sakerna kostade runt £3 var! Ballerinor har jag inte haft på snart 2 år. Har ett par jag tänkt gå in hur länge som helst, men som inte blivit av eftersom de är lite stor.
Slank också in via Body Shop för att fylla på krämlagret eftersom det sådär sakta börjar ta slut. Passade perfekt att man fick -£10 då man handlade för £25, så fick det jag behövde för £20 istället för £30. 
Är också ute efter att pröva en hatt som H&M har på sin hemsida och borde få in i butik snart. Tyvärr hade den inte dykt upp den här veckan heller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar