30 januari 2014

Väntar på paket!

Förra torsdagen beställde jag lite saker från H&M, och idag är det tydligen tänkt att det ska dyka upp. Varje gång jag väntar på en delivery är jag lite paranoid. Kan typ inte göra något alls, för om jag till exempel ställer mig och diskar så knackar de på genast jag doppat händerna i vattnet. Tacka vet jag de firmor som berättar en ganska exakt tid för när de ska dyka upp (och vissa man kan följa med på kartan var de är, vilken delivery man själv är och på hur mångte de är)! Underlättar min dag, hehe.

2 kommentarer:

  1. Men då ställer du dej genast på morgonen med händerna i diskbaljan, fötterna i fotbadet, hårinpackning i håret och ...tja, allt du kan hitta på som du inte vill bli avbruten i. Vips är postutdelaren där och då har du resten av dagen till ditt förfogande! ;)

    H. Pipi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahahaha, nämen, att jag inte tänkt på det! :D Jag får veta vilken tid dom startar ut för delivery, och det var 4:48. Vad för tid på dygnet är det att starta! :D

      Radera