17 januari 2014

September & oktober 2013

Precis som augusti avslutades, börjades september med Bournemouth Air Festival. Jag brände ansiktet ganska ordentligt. Jag skaffade en ny datormus efter att ha letat länge. Ville ha en likadan som förut! Vi åkte till London och såg McFly 10-års konsert. Där träffade vi också Danella och Eifos, vi åt frukost tillsammans och for sen till British Museum. I september började också mitt sista uniår.

I oktober prövade vi Quorn för första gången. Vi smakade också på en otroligt god cider. Regnet öste ner, och jag hamnade mitt i en skur då jag gick från uni en dag. Jag fixade chokladbollar, och min kalender från personligalmanacka.se dök upp. Kunde fylla den med viktiga deadlines genast. Det åskade och blixtrade en stund en kväll, vilket hänt väldigt få gånger under tiden vi bott här. Månaden slutade med att jag fick mina efterlängtade stövlar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar