15 januari 2014

Maj & juni 2013

Maj var en månad som var fullsatt av roligheter. Jag hittade fina träd i Poole, och sorterade vårt hav av plastpåsar. Vi såg McFly för andra gången, och under natten efter konserten åkte vi till Düsseldorf i Tyskland för en långhelg och lite efterlängtad semester. Påväg hem hade vi några timmar på oss i Bryssel därifrån Eurostar-tåget gick. I slutet av månaden såg vi Eddie Izzard och fick gäster. Bakade också en tårta.

I juni drack vi en del Pimm's. Min läpp bestämde sig också för att reagera på en munskölj och jag fick fläskläpp. Jag inhandlade lite böcker (bara läst en av dem ännu...), och vi gjorde ett besök till Ikea innan vi tittade på det svenska prinsessbröllopet. Jag bakade min favorittårta och hittade Christchurchs goda koffeinfria iskaffe. Vi var till London och såg The West End Men där Matt Willis var med. Winton Carnival hälls som vanligt, och vi åt en försenad midsommarlunch. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar