16 januari 2014

Juli & augusti 2013

Jag började juli med att åka till Finland. Några dagar senare åkte jag vidare till Åland för att göra två veckor praktik. Hann också dricka massor av iskaffe, hänga med kompisar och besöka lite sevärdheter på Åland. Rockoff började medan jag var där. Åt kebab på mitt favoritställe, och besökte Sjöfartsmuseet och Pommern. Åt glass och fotade lite. Åkte tillbaka till fastlandet och började min sista praktik.

I augusti var vädret överlag fint, men några dagar såg molnen ganska hotfulla ut, och regnet öste ner. Min sista praktik tog slut, och vi var till Kasnäs en sväng. Hittade en söt padda, och skaffade äntligen nya skor.Per och jag var till Åbo, åt på Rax och besökte Klosterbacken. Vi kom tillbaka till England, gick på Alien Invasion där vi hälsade på en Dalek. Jag planterade rädisor, och så började Bournemouth Air Festival. Vi passade på att äta på Ramsden's då vi var inne i stan och tittade på flyg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar