11 oktober 2013

Sommaren 2013

Uni började i slutet av september, och i och med det försvann all min motivation och kreativitet. Väldigt passande, med tanke på att jag skulle behöva extra mycket av båda just nu... Så, eftersom jag inte egentligen gör något intressant alls för tillfället och inte har en aning om vad jag ska skriva om (och inte orkar skriva det jag borde skriva om, som Englandguiden och komiker-serien), så tänkte jag dela med mig av mina instagramfoton från den här sommaren. Det passar väl i höstrusket? Eller tja, då börjar man väl bara längta till sommaren, men ni får titta på dem i alla fall!

Juni - Jag var mest glad över att mitt andra skolår äntligen var över. Slappade och åt god mat. Och hade någon form av allergisk reaktion av en munskölj så min läpp svällde upp. Vi passade också på att åka till London och se The West End Men.

Juli - Jag åkte till Finland och höll till där nästan hela månaden. Det var ganska dött på min Instagram eftersom jag gjorde praktik en stor del av månaden, och höll till på Åland i två veckor. Kändes bra att vara tillbaka där igen! Hann också läsa lite.

Augusti - Per kom till Finland. Mitt sommarlov började mer på riktigt då all praktik var ur vägen. Det blev mer god mat och vi skaffade en kaffemaskin. Vi åkte tillbaka till England igen, efter att jag varit i Finland 1,5 månad. Längsta tiden sen vi flyttade hit! Hittade ytterst vaga horoskop, och...åt mer mat!

September - Månaden bjöd på mer varmt väder och en Air Festival. Läste lite och Per och jag firade att vi varit förlovade i ett år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar