05 september 2013

Lunch på Rax

Under sista veckan vi var i Finland passade vi på att åka till Åbo en snabb sväng. Orsaken var att vi skulle till Klosterbacken. Men vi började med lunch. Det fick bli Rax eftersom jag inte varit till en Rax på flera år. Och det fick bli den i Hansa. Hansa visade sig ha ändrat en hel del sen sist vi var in dit, så vi tappade nästan bort oss.

Utsikten då vi väl hade satt oss var inte helt tokig.

Deras salsa och majschips var riktigt goda!

Såhär ledsen blev vissa då jag bad honom lägga sin glass så jag kunde fota den bredvid min. ;)
Och såhär glad blev han då han fick tillbaka den, hehe.

1 kommentar:

  1. Ååååh, glass! Skulle jag ha varit smart skulle jag ha köpt det när jag ändå var ut och yrade på stan just!

    Svar: Taack! :D Är jättenöjd, var ju första gången jag sydde gardiner (Även om det är ganska enkelt XD) Visste så fort jag såg detdär tyget att DET ska jag ha :D
    Jo verkligen!! Och inte bara regn, åska också med tanke på hur mröka de är :O

    SvaraRadera