02 september 2013

Det har varit tyst här i helgen

Här har det varit tyst över helgen! Det beror på att vi hängt på stranden stora delar av den, eftersom det varit Bournemouth Air Festival (som jag nämnde att började i torsdags). Det får vi också lida på grund av nu. I lördags då vi kom till stranden och slog oss ner insåg vi att vi glömt solkrämen! Ingen höjdare då det var klarblå himmel och kokande varmt. Jag gjorde mitt bästa för att inte bränna mig allt för mycket, men misslyckades totalt. Nu är mitt ansikte och min ena hand röd (lyckades dölja resten av min kropp väldigt bra tydligen). Per har också bränt sig, så vi ser båda ut som kokta kräftor. 

Jag hade solglasögon en stund under lördagen, men insåg sen att jag skulle se korkad ut eftersom det skulle vara vitt runt mina ögon, så både större delen av lördagen och hela stunden vi var där på söndagen hade jag dem borta. ÄNDÅ är jag vit runt ögonen. Det här är ett foto från idag, men är betydligt rödare än vad det här fotot får det att se ut. Speciellt på näsan! Sen har jag ju också lyckats få två finnar på hakan.
Under lördagkvällen då det var paus i uppvisningarna skyndade iväg till Boots för att skaffa after sun. Den här krämen är UNDERBAR. Fantastiska sak, vi är helt beroende. 

Foton från helgen kommer bara jag hinner kolla igenom alla! Har över 800 stycken, så det kanske tar ett litet tag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar