30 juli 2013

Tidiga morgnar

De två sista dagarna av praktiken (18e och 19e) steg jag upp redan innan 5 på morgonen, eftersom jag följde med nyhetssändningarna under morgonen. Jag är ingen morgonmänniska, men det var inte alls så farligt att stiga upp den tiden. Trodde det skulle kännas svårare! Vaknade av mig själv innan klockan ringde båda dagarna. Men sen var jag ju också väldigt trött, och somnade rätt så tidigt, som tur var.

Det var verkligen otroligt tyst och lugnt ute den tiden på dygnet. Några få människor och bilar var igång, men annars var det helt öde. Ganska skönt! Tur också att det var så otroligt ljust redan den tiden, annars skulle det varit betydligt svårare att stiga upp, och väldigt kusligt att gå till redaktionen! Är ju lite mörkrädd...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar