05 juni 2013

TJOHOOOO!!!!!!!

Igår hämtade jag äntligen ut den sista av uppgifterna jag lämnat in, och jag var godkänd! Visserligen inte mycket mer än godkänd, men det struntar jag i eftersom slutvitsordet för den kursen ändå blir nästan 60%! Och vet ni vad det betyder då jag blivit godkänd i den uppgiften? Jo, jag har inga omtagningar av något slag under sommaren!!! På måndag är det sista grejen för det här året, och sen är jag klar med mitt andra universitetsår. Vart har tiden tagit vägen?? 

Men, lycka!!! 
Ser ju bara smågalen ut på bilden. Vad bra!
Sommaren ska bestå av praktik, rejält med slappande och förberedande inför våra två slutarbeten. Tror det kan bli en bra sommar! Igår passade jag också på att köpa bussbiljetter till och från Heathrow + betalade båtresan till och från Åland för praktiken. Flygbiljetten köptes redan i början av maj, så nu borde allt i resväg vara bokat och betalt för den här sommaren. 3 juli kommer jag till Finland, 7 juli åker jag till Åland. Därifrån kommer jag den 21 juli, och från Finland åker jag igen 18 augusti. 

2 kommentarer: