16 maj 2013

När blir det bröllop?

Då och då får jag nyfikna frågor om när vi ska gifta oss. Absolut inget jag har emot, men ibland känns det som om folk förväntar sig att det ska hända inom en mycket snar framtid - vilket det nog inte kommer göra. Det kommer inte hända under tiden jag fortfarande är studerande, så det är MINST 1,5 år tills vi ens börjar fundera ordentligt på bröllop. Efter det finns det inga helt säkra planer, men det blir antagligen inte Finland på en gång. Troligen blir det en sväng via 1-2 andra länder innan vi planerar landa permanent(?) i Finland igen. Kanske gifter vi oss först då, kanske blir det tidigare. Det är liksom inget som vi håller på planera just nu, planerandet är något som inte kommer dyka upp på agendan på allvar fören tidigast 2015. Men bröllop ska det nog bli inom inte allt för många år.

Så, jag måst tyvärr göra vissa besvikna och säga att inget datum är alltså satt ännu, inte ens ett år är bestämt, men för den som ändå är nyfiken så kan jag berätta att jag har en board på min Pinterest med massor av bröllopsrelaterade bilder jag gillar och inspireras av.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar