01 april 2013

Jag lever ännu!

Jadå, jag lever ännu. På lördagen kom jag till Finland. Var nog en av de smärtfriaste resorna jag gjort på ett tag. Vi fick veta vår gate 20 minuter innan det var meningen att vi skulle få veta det, boardingen började tidigt, vi behövde inte vänta på folk så vi kom iväg i tid. Start, resa och landning gick helt smärtfritt (smidigaste flygresan någonsin typ) och vi landade typ 15 minuter tidigare än det var meningen. Och vi behövde inte alls vänta länge på våra väskor.

Enda problemet var den otroligt jobbiga och hårda huvudvärken jag hade från det att jag kom till Heathrow enda fram till följande morgon. Allt för mycket ljud hela långa dagen för mitt stackars huvud! Var så otroligt skönt att stiga av planet i Helsingfors och in på flygfältet där. Var helt tyst. Mina öron och mitt huvud älskade det!
Idag har jag tagit itu med skolarbete igen. Suck. Smakar inte alls! Men har också hunnit vara ute en hel del de senaste två dagarna. Riktigt skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar