09 januari 2013

Nyårslöften

Det där med nyårslöften har väl aldrig riktigt varit min grej. Vissa år har jag hittat på något, mer för att "alla andra" också gör det än för att jag verkligen haft lust. Det här nyåret blev det inga alls, och tror inte jag haft något ordentligt på några år. Av någon anledning finns det inte överdrivet mycket jag känner att jag vill förändra just nu (annat än att jag vill bli klar med skolan, och det kan jag ändå inte skynda på).

Alla ska börja träna vid nyår, sådär som alla andra nyår. Jag har tränat regelbundet sedan 20 juni, så det är inget nyårslöfte jag känner att jag behöver. Jag äter hemlagad middag minst 95% av alla middagar jag äter, så också fast jag nog kunde ändra så jag äter mindre skräpmat så är det inte direkt så att det är det enda jag äter. Mitt liv består mest bara av pluggande och skolarbete, så det enda jag kanske skulle behöva är med ordentlig ledig tid, men det finns det inte riktigt plats med. Som tur är så är det slut på lektioner efter mars!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar