10 november 2012

Återhämtar mig

Den senaste dryga veckan har tydligen gjort slut på all energi jag har. Har varit trött nu i några dagar! Sen förra veckans torsdag har det varit så otroligt mycket skolarbete att alla dagar mest flutit ihop och känts evighetslånga. I torsdags fick jag inlämnat mitt news package (som jag filmat, redigerat och skrivit script till. Allt gjort på typ tre dagar). På torsdagkväll lämnades också dokumentären in (grupparbete) där jag fixat script och lite småsaker i redigeringen. Den kan ni kolla på här (förväntar mig kommentarer om den, höhö)!:



 På fredagen lämnade jag in en SAD analys/etikuppsats som jag skrivit i princip hela av på 2-3 dagar under veckan. Tog mig sedan friheten att hoppa över fredagens två lektioner för att slappa. Hade huvudvärk och var helt slutkörd, ögonen nästan föll fast på mig trots att jag sovit väldigt bra hela natten och steg upp senare än vanligt.

Vaknade runt halv 12 imorse efter att ha sovit som en stock hela natten. Var ganska pigg just då, men någon timme senare slog tröttheten till igen. Så den här dagen har mest gått åt till att slappa. Riktigt skönt att inte ha tusen saker att göra! Hoppas på att ha sovit av mig all trötthet till imorgon eftersom jag skulle behöva få en del skolarbete gjort. En uppsats och en radio feature kvar att lämna in innan jul! Hoppas på att få uppsatsen inlämnad på fredag (deadline 21a) för att få andas ut ett lite längre tag innan det är dags för radio.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar