20 oktober 2012

God morgon!

Idag vaknade jag kvart före 9. Helt onödigt eftersom det är lördag! Per jobbar dessutom den här lördagen, så det finns ännu färre orsaker att vakna tidigt. Ingen att mysa med! Masade mig i alla fall ur sängen runt 9 då jag insåg att jag inte skulle somna om, slängde en omgång tvätt i maskinen och så åt jag frukost. Nu är jag tillbaka i sängen, hehe.


Har tusen saker att göra den här helgen, men idag blir det nog en dag med minimal mängd jobb. Jag behöver faktiskt en dag i veckan då jag inte behöver tänka på jobb, jobb och mera jobb. Det enda i universitetsväg jag kanske uträttar idag är lite shorthand. Kanske. Sen ska vi till stan en sväng! Det är internationell marknad på gång. Förra året var där en finskt tält också, där det såldes vinterjackor bland annat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar