16 oktober 2012

Det är mycket nu

Igår hade jag den värsta huvudvärken jag haft på mycket, mycket länge. Hjälpte inte ens fast jag tog två huvudvärkstabletter. Mådde illa så ont jag hade, och det var inte ens migrän. Inte direkt en mysig kväll. Sov dåligt under natten och släpade mig ur sängen vid 7 imorse för en 9-13ochlitedrygt skoldag fullsmockad med planering och info. 

På måndag är första shorthandprovet för året. Nästa tisdag ska ett TV newspackage vara klart, om allt går vägen fixar jag det under helgen. Till 9e november ska en 7 minuter lång dokumentär vara inlämnad. 12e november ska en SAD analys på 1500 ord vara gjord för etiken, 21a november ska en teoriuppsats (får reda på ämnen vi kan välja mellan imorgon) på 2500 ord vara klar. I början av december tror jag det är ska en radio features-uppgift vara klar (+ nyheter för varje radiovecka från något tag i november till jullovet) och i januari ska en annan fet etikuppsats lämnas in + att vi i december får veta frågorna till vårt news theory-prov så svar ska hittas till frågorna och så ska de pluggas in så vi kan det till provet i januari. Inte SÅ många olika uppgifterna, men många av dem tar en hiskelig massa tid.

Är trött och har huvudvärkskänningar idag. Kom hem kanske halv 2 idag, har diskat större delen av disken (ska fixa sista strax), slängt igång en maskin med tvätt och haft kontakt med personen jag förhoppningsvis ska intervjua i helgen. Mest vill jag bara sova en stund, men då har jag svårt att sova ikväll. Suuuuuuck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar